Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!
Голосование
Какой Ваш любимый предмет в школе?
Всего 390 человек
Голосование
Зачем нужен школьный сайт?
Всего 287 человек
Голосование
Как Вам сайт нашей школы?
Всего 447 человек

График и план работы социального педагога

Дата: 27 марта 2014 в 17:45, Обновлено 21 сентября 2017 в 15:38

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ДУА “Азяранскі дзіцячы сад-сярэдняя школа”

______________Т.М.Бурак 

“__”__________ 2017г.

Графік работы

Настаўніка-дэфектолага і сацыяльнага педагога ДУА “Азяранскі дзіцячы сад-сярэдняя школа”

Фіцнер Ірыны Леанідаўны на 2017/2018 навучальны год

(20 гадзін у тыдзень-сацыяльны педагог, 20 гадзін – дэфектолаг)

Дні тыдня

Час работы

панядзелак

9.00-9.15 (сац.педагог)

9.20-12.10 (д/с)

12.10-12.30 (абед)

12.30-15.45 (сац.педагог)

15.50-16.55 (д/с)

аўторак

9.00-9.15 (сац.пед.)

9.20-12.25(д/с)

12.25-12.55 (абед)

12.55-16.00 (сац.педагог)

15.50-16.55 (д/с)

серада

9.00-9.15 (сац.пед.)

9.20-12.20 (д/с)

12.20-12.50 (абед)

12.50-15.45 (сац.педагог)

15.50-16.55 (д/с)

чацвер

9.00-9.15 (сац.пед.)

9.20-12.15 (д/с)

12.15-12.45 (абед)

12.45-16.00 (сац.педагог)

16.05-17.10 (д/с)

пятніца

9.00-9.15 (сац.пед.)

9.20-12.15 (д/с)

12.15-12.45 (абед)

12.45-16.00 (сац.педагог)

16.05-17.10 (д/с)

субота

9.00-12.00 (сац.педагог)

Педагог сацыяльны                                         І.Л.Фіцнер

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ДУА “Азяранскі

дзіцячы сад-сярэдняя школа”

____________Т.Н.Бурак

                                                            “____” _________ 2017 г. 

План

работы педагога сацыяльнага

ДУА “Азяранскі дзіцячы сад-сярэдняя школа”

На 2017/2018 навучальны год

ПЛАН РАБОТЫ

сацыяльнага педагога на 2017/2018 навучальны год

ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ

- выяўленне інтарэсаў і патрэб вучняў, цяжкасцей і праблем, адкланенняў ў паводзінах, узроўню сацыяльнай абароненасці;

-актывізацыя работы па прадухіленню правапарушэнняў;

-прафілактыка наркаманіі,курэння,алкагалізму і прапаганда здаровага ладу жыцця;

-своечасовае аказанне сацыяльнай дапамогі і падтрымкі вучням, якім гэта патрэбна;

-прафілактыка асацыяльных паводзін і правапарушэнняў, ахова жыцця і здароўя вучняў;

-каардынацыя ўзаемадзеяння педагогаў, бацькоў, спецыялістаў розных служб для аказання дапамогі вучням;

-узаемадзеяне з сем’ямі, дзеці ў якіх стаяць на ўліку СНС, УШУ, ІСН, НГЗ.

МЭТА ПРАГРАМЫ:

Стварэнне аптымальных умоў для выхавання і развіцця асобы дзіцяці шляхам узаемадзеянняў сям’і, школы і зацікаўленых сацыяльных структур

№п/п

Мерапрыемствы

Час правядзення

І Арганізацыйна – метадычная работа

1

Узнаўленне і дапрацоўка банка дадзеных

Верасень

2

Складанне планаў работы СППС

Верасень

3

Складанне сацыяльнага пашпарту школы

Верасень

4

Метадычныя рэкамендацыі па правядзенню мерапрыемстваў па прафарыентацыі.

Верасень

5

Узнаўленне матэрыяльнай базы па накірунках работы педагога сацыяльнага:

- банк дыягностык;

- банк дадзеных;

- метадычныя рэкамендацыі;

На працягу года

6

Штотыднёвае наведванне сем'яў СНС

Штотыднёва

7

Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

Штомесячна

8

Правядзенне тэматычных дней:

Дзень адказу ад курэння

Дзень прафілактыкі СНІДу

Дзень прававых ведаў

Дзень прафілактыкі наркатычнай залежнасці

Лістапад   Снежань    Снежань     Сакавік

9

Індывідуальныя гутаркі з настаўнікамі, класнымі кіраўнікамі па праблемах, якія ўзнікаюць у працэсе навучання.

На працягу года

ІІ Кансультацыйна –дыягнастычная работа

1.Работа з вучнямі

10

Заахвочванне вучняў да наведвання гурткоў і спартыўных секцый

Верасень

11

Прафілактычныя гутаркі з навучэнцамі, якія стаяць на розных відах уліку “ Адказнасць непаўналетніх за правапарушэнне”

Верасень

12

Турнір знатакоў  права. Інтэлектуальная гульня “Поле цудаў” (5-7, 2-4 класы)

Кастрычнік

13

Дыспут для вучняў 7-11 класаў . Ці верна сцвярджэнне : «Яблыка ад яблыні недалека падае».

Кастрычнік

14

Гутарка з вучнямі 6-11 класаў “Шкодныя звычкі і здароўе” у рамках правядзення Дня адказу ад курэння.

Лістапад

15

Правядзенне дня прававых ведаў «Чалавек і закон». (1-11 класы)

Снежань

16

Гульня – віктарына “Гэта трэба знаць аб СНІДзе”. (7-11класы) У рамках правядзення Дня прафілактыкі СНІДу.  

Снежань

17

Урокі зносін для малодшых школьнікаў «Азбука зносін» (1-4 класы)

Студзень

18

Гутарка з вучнямі 6-11 класаў “Як паводзіць сябе ў надзвычайных сітуацыях”

Люты

19

“ Як паступіць?Чалавек і сумленне” .Гутарка з вучнямі з дэвіантнымі паводзінамі.

Люты

20

Круглы стол “ Выхаванне сілы волі” (7-11 класы) у рамках правядзення Дня прафілактыкі нарказалежнасці.

Сакавік

21

Практыкум:” Чалавек выбірае прафесію” (2-4, 5-7, 8-11 класы)

Красавік

22

Прагляд відэафільма для вучняў 7-11 класаў аб шкоднасці наркаманіі “Пад грыфам “Сакрэтна””

Красавік

23

Гутарка з вучнямі выпускных класаў “Шляхі, якія мы выбіраем”

Май

24

Індывідуальныя і групавыя гутаркі, кансультацыі, заняткі з навучэнцамі.

Пастаянна

25

Арганізацыя сустрэч з інспектарам ІСН

1 раз у месяц

26

Прафілактычныя субяседаванні з вучнямі

На працягу года

27

Наведванне ўрокаў,дзе займаюцца вучні   якія стяць   на ўліку ў ІСН , што стаяць на ўнутрышкольным уліку, вучняў , якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным   становішчы.

На працягу года

3. Работа з бацькамі

28

-Актывізацыя інфармацыйнай работы па азнаямленню бацькоў з іх адказнасцю за выхаванне дзяцей і з адміністрацыйнай  адказнасцю непаўналетніх.

 Верасень  

29

- Удзел у бацькоўскіх сходах

Згодна гадавога плана  

30

Гутаркі з бацькамі:

- Ідэальныя бацькі і дзеці. Ці есць такія?

- Дзіцячыя праблемы і дапамога дарослых у іх вырашэнні.

- Дзіця і яго пачуцці.Прычыны дэвіантных паводзін.

- Выхаванне маральнасці і агульначалавечых каштоўнасцей, як неабходная ўмова выхавання чалавека.

1 раз у чвэрць

31

Псіхолага- педагагічныя кансультацыі па праблемах сямейнага выхавання

Па меры неабходнасці

32

Рэйды ў сем'і , якія знаходзяцца на розных відах уліку.

Кожны тыдзень

33

Удзел у Рэспубліканскай акцыі “Цеплы дом” у падтрымку сямей, якія прынялі на выхаванне дзяцей-сірат і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў.

Згодна плану

4. Работа з педагагічным калектывам

34

Кансультацыя для класных кіраўнікоў: «Планаванне работы з « цяжкімі»вучнямі».

Верасень

35

Наведванне ўрокаў з мэтай вывучэння ўзаемаадносін настаўнікаў з « цяжкімі» падлеткамі.

На працягу года

36

Аказанне метадычнай дапамогі класным кіраўнікам і кансультацыйныя гутаркі па хвалюючым іх пытаннях.

Па меры неабходнасці

37

Кансультацыі настаўнікам па рабоце з вучнямі, якія патрабуюць да сябе асаблівай увагі.

Кастрычнік

38

Гутарка на тэму “Нашы правы і абавязкі”

Лістапад

39

Рэкамендацыі па правядзенню мерапрыемстваў, прысвечаных  Дню барацьбы са СНІДам.

Снежань

40

Метадычныя рэкамендацыі па правядзенню гутарак і лекцыў на тэму “Правы і абавязкі дзіцяці”

Студзень

41

Гутаркі з класнымі кіраўнікамі 5-10 класаў “Карысная занятасць падлеткаў як прафілактыка  правапарушэнняў”

Люты 

42

Кансультацыі класным кіраўнікам пачатковых класаў “Папярэджанне правапарушэнняў сярод непаўналетніх”

Сакавік

43

Метадычныя рэкамендацыі па правядзенню гутарак і лекцый на тэму “Правы і абавязкі дзяцей”

Красавік

44

Аказанне дапамогі вучням, якія стаяць на розных відах уліку у працаўладкаванні падчас летніх канікул

Май

ІІІ Карэкцыйная работа

45

Работа з вучнямі з псіхафізічнымі асаблівасцямі.

На працягу года

46

Работа з дзецьмі – інвалідамі.

На працягу года

47

Гутарка «Закон аднолькавы для ўсіх»

Кастрычнік

IV Работа па самаадукацыі

48

Вывучэнне інструктыўна-метадычных пісьмаў.

Жнівень

49

Наведванне раённых метадычных аб'яднанняў і пасяджэнняў.

Згодна плану РАА

50

Работа па прафесійнаму самаўдасканаленню, вывучэнне метадычнай і навуковай літаратуры па розных накірунках работы.

На працягу года

51

Вывучэнне нарматыўных дакументаў,рэгламентуючых дзейнасць сацыяльнага педагога.

Па меры паступлення

Педагог сацыяльны                                                           І.Л.Фіцнер  

                       

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.