Новости проекта
Отвечаем на ваши вопросы!
Важные моменты в Инструктивно-методическом письме
Новинка! Отчеты по ведению электронного журнала
Конкурс продолжается!
Голосование
Какой Ваш любимый предмет в школе?
Всего 396 человек
Голосование
Зачем нужен школьный сайт?
Всего 290 человек
Голосование
Как Вам сайт нашей школы?
Всего 453 человека

Палажэнне аб школьным метадычным аб’яднанні класных кіраўнікоў Дзяржаўнай установы адукацыі “Азяранскі дзіцячы сад - сярэдняя школа”

Дата: 21 сентября в 15:21, Обновлено 21 сентября в 15:40

Палажэнне аб школьным метадычным аб'яднанні  класных кіраўнікоў ДУА "Азяранскі дзіцячы сад-сярэдняя школа"

1.  Агульныя палажэнні

Школьнае вучэбна-метадычнае аб'яднанне класных кіраўнікоў (далей ШМА) ажыццяўляе арганізацыю метадычнай, вучэбнай, выхаваўчай, праектна-эксперыментальнай дзейнасці класных кіраўнікоў як у вучзбны, так і ў пазаўрочны час.

ПІМА класных кіраўнікоў ствараецца, рэарганізуецца і ліквідуецца дырэктарам школы па прадстаўленню намесніка дырэктара па выхаваўчай рабоце, ГПМА класных кіраўнікоў падпарадкоўваецца непасрздна намесніку дырэктара па выхаваўчай рабоце.

ТТІМА класных кіраўнікоў ў сваёй дзейнасці выконвае Кодэкс аб адукацыі Рэспублікі Беларусь, пастановы і загады Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, органаў упраўлення адукацыі ўсіх узроўняў, інструктыўна- метадычныя рэкамендацыі, Статут школы, загады і распараджэннІ дырэктара школы.

Адукацыйную, метадычную, праектна-эксперыментальную дзейнасць ТТТМА ажыццяўляе на аснове дадзенага Палажэння. Па пытаннях унутранага распарадку кіруецца правіламі і нормамі аховы працы, Статутам школы, Правіламі ўнутранага працоўнага распарадку, працоўнымі дамовамі.

2.   Задачы ШМА

1.   Спрыяць павышэнню статусу выхаваўчай дзейнасці класных кіраўнікоў, стварэнне аптымальных умоў для развіцця іх прафесійнай кампетэнтнасці, педагагічнага майстэрства, творчага самавыяўлення, выкарыстанне актыўных формаў практычнага асваення абноўленага зместу выхавання.

2.   Прадстаўленне нарматыўных і тэарэтыка-практычных арыенціраў, якія дапамагаюць педагогу прымаць адказныя рашэнні па асноўных пытаннях выхаваўчай работы ў класе,

3.   Вызначэнне асноўнага зместу выхаваўчай дзейнасці класнага кіраўніка ў кантэксце цэласнага выхаваўчага працэсу.

4.   Стымуляванне развіцця дэмакратычнага стылю кіраўніцтва адукацыйным працэсам, гуманістычных ўзаемаадносін у класных калектывах.

5.   Спрыяць укараненню ў практыку класных кіраўнікоў новых адукацыйных

тэхналогій.

3.   Асноўныя формы і напрамкі ШМА:

1.   Правядзенне педагагічных эксперыментаў па праблемах методык выхавання, укаранення вынікаў у адукацыйны працэс.

2.   Праектная дзейнасць.

3.   Правядзенне пасяджэнняў ШМА з выкарыстанне разнастайных форм работы.

4.    Метадычная вучоба маладых класных кіраўнікоў.

5.    Вывучэнне і абагульненне эфектыўнага вопыту класных кіраўнікоў.

6.   Адкрытыя класныя гадзіны, гадзіны інфармавання і іншыя пазакласныя мерапрыемствы, узаеманаведванне класных мерапрыемстваў.                        

7.    Вывучэнне вопыту работы ШМА класных кіраўнікоў іншых устаноў адукацыі раёна, абмен вопытам.

8.    Распрацоўка палажэнняў аб правядзенні конкурсаў, спаборніцтваў.

4.    Праца ШМА:

Узначальвае ШМА кіраўнік, які назначаецца дырэктарам школы з ліку  найбольш вопытных класных кіраўнікоў па ўзгадненні з членамі ШМА або намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце.

Праца ШМА праводзіцца ў адпаведнасці з планам на бягучы навучальны год. План складаецца кіраўніком ШМА, узгадняецца з намеснікам дырэктара па выхаваўчай рабоце, разглядаецца на пасяджэнні ШМА, зацвярджаецца дырэктарам школы.

Пасяджэнне ШМА праводзіцца 1 раз у чвэрць. Кожнае пасяджэнне фіксуецца ў пратаколе. Пратаколы падпісваюцца кіраўніком ШМА або намеснікам дырэктара па выхаваўчай рабоце.

5.   Правы членаў ШМА:

1.  Вылучаць прапановы аб паляпшэнні адукацыйнага працэсу ў школе.

2.   Ставіць пытанне перад адміністрацыяй аб заахвочванні класных кіраўшкоў за актыўны ўдзел у праектнай, эксперыментальнай, метадычнай дзейнасці.

З. Звяртацца за кансультацыямі па праблемах выхаваўчай дзейнасці да адміністрацыі школы.

4.   Вылучаць класных кіраўнікоў для ўдзелу ў конкурсах, семінарах і іншых мерапрыемствах раённага, абласнога і рэспубліканскага значэнняў.

6.  Абавязкі членаў ШМА:

1. Выконваць рашэнні і рэкамендацыі, якія прымаюцца на пасяджэнні ШМА.

2.   Прымаць актыўны ўдзел у працы ШМА.


Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.